Selasa, 12 Oktober 2010



PKPMI-CA mengucapkan selamat berbakti kepada masyarakat Pidi Jaya bagi mahasiswa Malaysia yang telah mengikuti gelombang pertama Kuliah Pengabdian Masyarakat (KPM) selama 45 hari yang bermula pada hari ini..dan juga selamat berdakwah dengan segala ilmu yang ada.. selamat pergi dan kembali.
Ini merupakan suatu langkah permulaan yang kalian semua perlu pelajari selama 45 hari, sebelum turun ke medan yang lebih luas skopnya dan lebih besar liku-liku dan onak duri yang perlu kalian tempuhi. Ambilah pengajaran dari apa yang kalian belajar sepanjang tempoh 45 hari. Kami sebagai ahli keluarga besar sama-sama mendoakan kalian agar kalian berjaya menempuhi KPM ini. Sungguh, ini langkah pertama bagi kalian.

Kepada mahasiswa sesi gelombang kedua yang akan berlepas pada 18 Oktober, siap sedialah segala apa yang ada. Persiapkanlah diri sebelum menuju ke lapangan percubaan bersama masyarakat. Persiapkanlah diri dan juga ilmu supaya mudah untuk kalian untuk menempuhinya. Mudah-mudahan ALLAH bersama kalian semua. Insya ALLAH.
SELAMAT KEMBALI DAN SELAMAT PULANG

Tidak ada komentar: